среда, 20 июня 2012 г.

Հայրենիքիս զինվորը


Երիտասարդների զորակոչը դեպի ՀՀ Զինված Ուժեր շարունակվում է: Ծանոթ տղաներից ոմանք զորակոչի տարիքի են ու բանակ են գնում:

Կոնկրետ վիճակագրություն չունեմ, բայց շրջապատումս շատ մարդիկ չեն ցանկանում, որ իրենց երեխան բանակ գնա: Զորակոչի տարիքի շատ տղաներ իրենք էլ չեն ցանկանում գնալ բանակ՝ ծառայելու: Ամեն պատճառ կհորինեն, ծնողներին կստիպեն գումար ծախսել, որ իրենք խուսափեն ծառայությունից:

Բանակի հանդեպ այս մոտեցումը զուրկ չի որոշ օբյեկտիվ հիմքերից: Հասարակությունը լսում է բանակում տեղի ունեցած միջադեպերի ու զոհերի մասին: Զորակոչիկի մորը մի քիչ դժվար է համոզել օբյեկտիվ նայել դեպքերին, հասկանալ, որ 18-20 տարեկան տղաները քաղաքացիական կյանքում էլ են տաքարյուն ու կռիվներ են անում: Համաձայն եմ, իրականում շատ դժվար է օբյեկտիվ լինել մի հարցում, որը երեխայիդ կյանքին է վերաբերվում: Սակայն մարդիկ հաճախ չեն մտածում, թե ինչի կարող է բերել հայ տղաների՝ ռազմական պատրաստվածության պակասը:
Այս տարի իմ ամենամոտիկ հարազատ մարդն էլ պետք է զորակոչվեր բանակ: Ու ինքն շատ էր ցանկանում. ու ցանկանում էր իրոք, գիտակցելով այդ գործի ողջ կարեւորությունը; Շրջապատի մարդիկ նրա անկեղծ ցանկությունը հիմնականում չէին հասկանում
Մարդն ինքնակամ ուզում է գնալ բանակ. հա, այսօրվա իրականության մեջ մի քիչ դժվար է հասկանալ: Այնպես ստացվեց, որ նրան չզորակոչեցին
Ու նրա հիասթափությունն այնքան անկեղծ ու ակնհայտ էր, որ կրկին կարող էր տարօրինակ թվալ


Իսկ ես այնքան հպարտություն ու ուրախություն ապրեցի այսօր այն պատճառով, որ իմ կողքին, իմ իրականության մեջ կա այդպիսի մարդ: Մարդ, որ առողջ է դատում, մարդ, որ անձնականից ու անձնայինից վեր է մտածում, մարդ, որ անկեղծ է հայրենիքի հանդեպ իր զգացած պարտավորության մեջ ու մարդ, որ եթե մի օր պետք լինի, ինքն էլի զենքը ձեռքին կանգնելու  է՝ իր հայրենիքը պայքարելու, հայրենիք, որը մաքուր է ամեն տեսակ քաղաքական խաղերից, շահերից ու շահարկումներից:

Հ.Գ. Այս գրառումն օբյեկտիվ է, չնայած խոսել եմ շատ մտերիմ մի մարդու մասին :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий